Turktime

KOVDUĞUN YUNAN NEREDE?

Tarih bu kadar şapşallık, Bu kadar akıl tutulması, Bu kadar basitlik, Bu kadar bilerek/bilmeyerek düşmana çalışmak, Bu kadar acizliği az görmüştür. Nedir derdiniz Atatürk’le?
ABONE OL
Abone Ol
KOVDUĞUN YUNAN NEREDE?
Haberler / Portreler
30 Nisan 2019 Salı 14:01
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

Tarih bu kadar şapşallık...

Bu kadar akıl tutulması...

Bu kadar basitlik...

Bu kadar bilerek/bilmeyerek düşmana çalışmak...

Bu kadar acizliği az görmüştür...

Nedir derdiniz Atatürk’le?

Bitmiş, tükenmiş bir padişahlığın üzerinde dolaşan düşman çizmelerini kovması kimi, neden rahatsız ediyor?

Ne yapsaydı Atatürk?

Bıraksaydı da, ezan yerine çan sesleriyle mi çınlasaydı Anadolu?

Mesele din ise...

Düşmanla ittifak yapan din adamı size ne ifade ediyor?

Aynen öyle oldu.

Türkler vatan kurtarmak isterken, kendisini Türk ve Müslüman gösterenler “İngilizlere manda olalım” dediler.

Bu bir dedikodu değil...

Tarihin açık bilgileri...

Nedir mesele?

Atatürk’ün günahları mı?

Mesele oysa, mahşer günü ne güne duruyor?

Hak divanı kurulmadan, Allah’ın yetkisini kullanmak neyin nesi?

Bir İngiliz, bir Fransız Türkler için güzel birkaç kelam edince hoşumuza gidiyor, o kişiyi bağrımıza basmak, hatta heykelini dikmek istemiyor muyuz?

Peki, vatan kurtaran aslana bu alerji neden?

Nedir derdiniz?

Gittiğiniz yolun doğruluğunu bir kez daha kontrol etmek istemez misiniz?

Üstüne seccade serdiğimiz bu toprakları bize kazandıran insanı sevmek gerçekten bu kadar zor mu?

Türkiye, yabancı devletlerin kazdığı bu sinsi tuzağı derhal aşmalı.

Ezber yerine hakikate hürmet gerçeği görmek için yeterli!

Birazcık Allah’ın verdiği akıl nimetine hürmet yeterli!

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR

 Misafir
 12 Aralık 2019 Perşembe 22:34
Cumartesi 12:47, dıjgüjler bu "mahşer gunu hesaplaşmasını" çok seviyormuş, öle diyollar. Cahil ve yoksul bırakılmış sürüleri istedikleri gibi gütmek için icat edildiği söyleniyor, bence de çok haklılar. Başka türlü bunca milyonlarca insanı nasıl susturabilirlerdi? Bunu bilen ve bu cehaleti ortadan kaldırımağa kalkışan MustafaKemal'i milletin gözünden düşürmek için ortaya atıldı FesliKadirler, MustafaArmağanlar, HurşitDilaverler, dıjgüjler eliyle. Asla şaşırtmadı.
 Misafir
 27 Temmuz 2019 Cumartesi 12:47
bazen bu y0rumları tekraren 0kuma ç0k faydalı 0luy0r. ben asıl rahmet-i rahmana kavuşan fesli kadır h0caya bu lafları edenlerin aşağıda mahşer gunu hesaplaşmasını 0turduğum yerden KAHVEMİ HÖPURDETE HÖPURDETE İÇERKEN SEYREDECEĞİM, İNŞALLAH.aklıma geldi 1980de kenan paşaya giden eski subay,gazi ve bur0kratlar aglıyarak BİZ AŞAGIDA ATAYA NE CEVAP VERECEĞİZ,ULKE NE HALE GELDİ diye ağladıklarını bilirim.malum 0 gunlerde gunde 20 gencimiz ölduruluy0rdu.hep unuttuk tabi. (H.DİLAVER)
 Misafir
 22 Haziran 2019 Cumartesi 17:18
neyse kafa yormıyalım.siz de bu islam,osmanlı kin, nefreti oldukça bizde de osmanlı ve islam sevgisi oldukça kıyamete kadar bu mücadele sürecek.arada garnitürler olursa bu da kim küfür üzerineyse onun küfrünü artırıyor,kim iman uzerineyse onun imanını artırıyor.insan son nefeste görüyor inanmadığını,eli ayağı dolaşıyor da iş işten geçmiş oluyor.hayatı islam kin,nefreti ile geçenlerin ölümlerine bakın.şaşarsınız.neyse müslim, insanların imanla kabre girmesini ister.ama zorlama yok.(hdilaver)
 Misafir
 16 Haziran 2019 Pazar 14:32
teşekkürler bu güzel yazı için
 Misafir
 4 Haziran 2019 Salı 14:19
"müslimlerin bol bol katledildigi dünyada ingiltere ve amerika asla bu topraklarda hilafet ve islami devlet kurdurmaz", BİR CÜMLEDE ÜÇ YANLIŞ. Müslimler'i katleden yine Müslimler, şeriat adına. Hilafet ve islami devlet bu işe en uygun âlet, örnek Saudi Arabia başta olmak üzere bütün "şeriatla yönetilen devletçikler ve IŞİD, kuran ve kurduran ingiltere ve amerika. SaudiArabia, Brunei Sultanlığı, Pakistan, Afganistan, İran, Umman, Endonezya, BirleşikArapEmirlikleri, Katar, Cezayir akla gelenler.
 Misafir
 4 Haziran 2019 Salı 02:52
birisi "özakman iyi bir atatürk bağımlısıdır" demiş, besbelli ki tarihi püsküllü deliden okumak ona göre "bağımsız" olmak, "keşke yunan kazansaydı" demek de düsturu olmuş. Yakışır, İstanbul seçimleri iptal ettirildiğinden beri maaşları kesilen troller tekrar bir yer kapmak için taliban kafasıyla döktürüyorlar, yakışır.
 Misafir
 2 Haziran 2019 Pazar 02:44
Mustafa Kemalin önce tutuklanmasını, bu olmazsa katlini emredende Padişahdır. Anadolu hareketi Mustafa Kemal ve Kazım Karabekirinde olduğu bir arkadaş toplantısında karar verilmiştir. Padişahın bu fikre hiçbir katkısı yoktur. Mustafa Kemal ilk hareketin resmi olmasını stratejik olarek öngörmüştür. Kurtuluş savaşını basitleştirmek ve Mustafa Kemali Padişaha ihanet eden biri gibi göstermek ve Kurtuluş fikrini bir Padişah emri gibi gösteren zihin yapısı Cumhuriyet düşmanı talibancı malum kafadır.
 Misafir
 17 Mayıs 2019 Cuma 15:58
perçembe 15.06, mustafa kemal paşayı samsna gönderenin vahdettin olduğunu kabul edemiyor tabi. haklı.paşa, elindeki,'anadoludaki her vali, kaymakam ve askeri komutanlara adıma emir verecek'diyen belge kayıp tabi.paşa samsuna çıktığında bu belge vardı.ve mesela mondrorosla silahlarını teslim eden osmanlı ordusunda bir tek kazım karabekir,hı hı deyip silahları topraga gömüp vermedi. ve milli mücadele bu silahlarla kazanıldi.tarih çok zevklidir.gerçegi de ancak 100 yıl sonra.(hursit dilaver 3
 Misafir
 17 Mayıs 2019 Cuma 15:52
bu korkuyu bırakın.bakın,müslimlerin bol bol katledildigi dünyada ingiltere ve amerika asla bu topraklarda hilafet ve islami devlet kurdurmaz.hele padişahlık ve yıktırdığı hilafeti hiç kurdurmaz. müsterih olun.hilafet de osmanlı da gelmez. NESİLLER ÖYLE BİR OSMANLI VE DİN NEFRETİ VE KİNİ İLE YETİŞTİRİLDİ Kİ KORKMAYIN HİÇ.yahu daha yeni öğrendik milli gazete sayesinde. türk eğitim müfredatına 4 ingiliz 4 türk ortak karar veriyor da 9. kişi ingiliz sefiri oluyor.46dan sonra ABD..(H.dilaver 2)
 Misafir
 17 Mayıs 2019 Cuma 15:44
perçembe 15.06,,. yogurdum kara diyen olmaz. sen anlıyacaksın yoğurdun beyaz mı siyah mı olduğunu. NUTUK tarihi değeri olan kitap ama kaç kişi okudu bunu. elbette paşa devlet kuruyor.lenin,çar nikola ve saray ailesni kılıçtan geçirmeseydi rus devrimi başarılı olurmuydu.paşa da aynen geçmişi kötüleyerek, padişahlara kızarak sistem oturttu.ama 1930larda da vahdettinin hain olmadığını falih rıfkıya söyledi.özakman iyi bir atatürk bağımlısıdır. ama tarih gerçekler için yazılır. (hursit dilaver 1)

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Turktime uygulamasını indirin, günün gelişmeleri cebinize gelsin.
Google Play
App Store
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL SİYASET DÜNYA MEDYA MAGAZİN SPOR YAZARLAR RÖPORTAJLAR PORTRELER ANKARA KULİSİ FOTO GALERİ VİDEO GALERİ KÜLTÜR SAĞLIK EKONOMİ TEKNOLOJİ ANALİZ TEKZİP
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2024 Turktime